FridayFreak

Alla inlägg under september 2012

Av Frida CuTe - 28 september 2012 09:15


Av Frida CuTe - 27 september 2012 21:36

Uppdateringen idag har vart sämst men har helt enkelt inte haft tid bara! Men min dag har iaf vart toppen, och jag har haft den så grymt kul! Imorgon är det äntligen fredag! Gud vad skönt. Det kommer firas med Ben&Jerrys och bra film med familjen, förhoppnings vis. Hoppas ni har haft en grym dag med, så hörs vi imorgon! 



XOXO

Hugs and Kisses!


  

Av Frida CuTe - 26 september 2012 18:45

Hösten tränger sig på allt mer och mer, & vid det här laget börjar det bli ganska kallt ute. Så dags för ännu en snygg höstoutfit! Denna gången sprakande från GinaTricot! Alltså hela outfiten består av produkter ifrån Gina. Denna gången kör vi på lite "asian indianstyle"! 

 

 

 Vad tycks?  Jag själv älskar den! Kanske något att beställa hem? ^^

 

 

 

   

Av Frida CuTe - 26 september 2012 17:43

 

Okej dags för ett nytt inlägg i kategorin "Makeup"! :)

 

Smink borttagningsmedel innehåller ofta en massa kemikalier. Det leder då till att huden kan bli sträv och torr efteråt. Huden runt ögonen är även extra känslig. Ett tips är att använda mandelolja som sminkborttagning. Det vårdar huden runt ögonen samtidigt som det tar bort sminket och det är något som behövs när man haft på sig ögonskugga hela dagen. Applicera bara lite mandelolja på en bomullstuss och kör runt i cirkelrörelser på ögonen! 

Vad kostar den?

Ungefär 40 kr för 100ml på apoteket , den finns i olika hälsokost affärer också!   

 



 

 

Av Frida CuTe - 26 september 2012 16:57

Idag har det vart en rätt tuff dag för mig. Lärare har vart struliga och tjatat och ja, just "hela skolgrejer" har vart jobbig. Men annars har min dag vart bra. Skrattat en hel del! Nu sitter jag här med en god smörgås och en kopp varm chocklad och ser underbara Sex and the City. Planerar faktiskt att ta en powernap. Är verkligen sjukt trött.


Hörs sen!

  

 

Av Frida CuTe - 26 september 2012 11:04

Heejsan! Idag är det lite annorlunda schema. Har i äntligen musik, men det är någon kurs om film, som många har gått på. Mig å andra sidan, var så himla trött på att sitta lyssna så jag struntade i den där kursen. Så nu är jag på musiklektion med endast 4 elever till. Haha, blog you later!


 Föresten har ni sett den här grymt sköna killen?

Gud vad grym han är!



Av Frida CuTe - 25 september 2012 20:45

Nu är klockan snart 21:00 vilket innebär att Svenska Hollywoodfuar äntligen börjar! Gud vad härligt. Så nu skall jag luta mig tillbaka, drömma mig bort till LA och njuta av tisdagskvällen!

Puss!


Av Frida CuTe - 25 september 2012 19:08

Snart står succébandet på en svensk scen.



Okej alla One Directions fans där ute, snart skall ni få se dom här rara killarna i svensk tv! Haha :)

Är inget super fan av dom, men jag vet att många av mina läsare är det! Så i det nugående programmet

"X factor sverige" kommer dom snart dyka upp och hälsa på sina svenska fans. Så håll utkik ikväll!

  

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards