FridayFreak

Alla inlägg under september 2012

Av Frida CuTe - 25 september 2012 07:45

Goodmorning! Idag är det tisdag = ännu hårdare träning! Så börjar dagen med red K precis som igår. Gud så gott! Nyttigt och mättande också! Är sjukt stolt över mig själv nu för att komma igång med träningen klokt. Åt bara bra saker igår och drack mycket vatten! Mitt hår och hud kommer bli så mycket fnare nu! :) Haha, var även ute på pw igår men idag är det joggning som gäller! Så vi hörs efter skolan!


XOXO

Hugs and Kisses! 

  

Av Frida CuTe - 24 september 2012 17:30

Omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg.


Brukar ju vilja hålla mina inlägg rena och snygga men det går ju bara inte nu.


omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omgomg omg omg omg omg omg omg.


Okej om jag skall försöka att vara lite seriös. Har just sett första delen av Williams lista och jag trodde jag skulle dö!

Faaan vad grym den va! Guud, t.o.m bättre än vad jag väntade mig! Shiiit. WILLIAM du är ett geni! <3 

 

 


Har ni sett första delen? Vad tyckte ni?



Av Frida CuTe - 24 september 2012 12:25

Idag åkte jag till skolan som vanligt men åkte hem redan på första lektionen. Mådde inte alls bra så gick till bussen för att ta den hem. Men hade jag tydligen kollat fel på busstidstabellben så det gick ingen buss hem till mig. Mamma jobbade och hade inte rast förens 12 så fick gå runt ett tag i olika affärer. Haha smart jag är?! 

Så i allt det jobbiga tröst shoppade jag en liten grej. Haha ^^ Nämligen nya lösanglar! Så sall fixa med dom. 

Bra måndag för mig va?! Haha hoppas er har startat bättre än min iaf. Kram!   


 



Av Frida CuTe - 23 september 2012 16:29

På något konstigt sett så slutar alltid mina söndagar upp på samma sett som de förra. Att bara slappa och äta gott. 

Även fast jag inte planerar det så slutar det upp så ändå. Så det är det jag gjort idag. Legat inne på mitt rum med

gardinerna fördragna och käkat jordnötsmörs macka 

hela dagen medan Lizzie McGuire rullat på datorskärmen. Mys!


____________________________________________________________________________________________________

Men nu längtar jag faktiskt till imorgon! Måndag. Då är det dags att dra igång med träningen igen och denna gång hårt!

Bra kost och motion. Nice!   

 


   


Av Frida CuTe - 23 september 2012 14:29

Mammas syster har vart på Ikea för några dagar sedan och handlat, och då skickade mamma med några bud till henne. B.la en ny sänglampa till mig och en stor tavla som jag skall fixa! Tusen tack mamma! 

  


Tro det eller ej, men lampa är t.o.m 2 gånger mer rosa än på bilden! Vilket jag älskar! 

Den har ett otroligt fint sken när den lyser! 


   


Sen fick jag en otroligt stor tavla, som är tom. Men det är liksom poängen. Jag skall fylla den med massor av kort på mig och mina vänner& familj. <3 Kommer bli super! ^^

   




Av Frida CuTe - 23 september 2012 12:30

Här kommer en jätte bra video som visar 10 enkla steg för söta, och charmiga frisyrer du kan ha varje dag!

Kommentera gärna om du prövde en och, vad du tyckte om dom! :) Kram!


Av Frida CuTe - 23 september 2012 11:17

Godmorgon! I äntligen skulle jag vilja sova ännu eftersom jag kom hem sent igår men jag vaknade. Så nu ligger jag här med fördragna gardiner och tillåter inte ljuset komma in. Nu ligger jag här och ser mysiga filmer på datorn och skall försöka somna om. Så godnatt! ;) 



  

 

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards