FridayFreak

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida CuTe - 28 oktober 2012 13:15

Såg just ett par extrema vantar på Kawaiidesign.se! Dom kostar 249;- och är meningen att likna katt tassar! 

Jag har redan köpt ett par vantar till vintern men ni som inte har gjort det ännu kan alltid köpa dessa! Haha ;)


                                                                             KLICKA HÄR!

 


Av Frida CuTe - 28 oktober 2012 11:35

Jahap, imorgon är det skola för min del. Jag kan knappt vänta tills jag får träffa vännerna igen, men det är också det enda som gör att jag vill åka tillbaka. Haha! ^^ Iaf så är det söndag idag, vilket innebär att jag skall fixa allt klart så jag är redo för den kommande veckan. Det vill säga; städa rummet, träna, måla min byrå och ja dom där sakerna man inte hinner i veckan när skolan rullar på för fullt. Iaf så hoppas jag att ni har haft ett bra höstlov/ eller kommer att få så hörs vi sen!


XOXO Hugs and Kisses!

  

 

Av Frida CuTe - 27 oktober 2012 18:31

Har just kommit hem från affären. Skall strax sätta igång att baka en äppelpaj som jag och familjen kan mysa på tills ikväll. Blir en lugn lördag med gott, och en ny säsong av "så mycket bättre" ;) Haha, vad skall ni göra ikväll?   


Av Frida CuTe - 27 oktober 2012 13:30

       

Här ovanför ser ni 3 fräscha, ljusa nagellack tills vinter!

Alla 3 finns att köpa på GinaTricot och just nu är det 3 för 99;-

Passar hur bra som helt ju! :) Ljusa färger som matchar fint in i snön!


Av Frida CuTe - 27 oktober 2012 13:06

Okej, det är lite sjukt att jag sitter här och snackar om vilka tatueringar jag vill ha när jag blir lite äldre, men vadå? 

Jag vill ju tatuera mig någon gång så kan väll lika bra snacka om det nu? :) Haha, iaf så vill jag ha många små tatueringar. Inte många och stora, för det skulle jag knappast passa i, men små lite hit och dit skulle nog blivit ganska coolt. En jag planerar är på samma ställe som Nicki Minaj. Dock inte så stort och inte självaste hennes tatuering, men på samma ställe! Nickis tatuering betyder "gud är alltid med mig" på kinesiska. Men jag skulle som sagt vilja ha något helt annat budskap. 



Skall ni tatuera er? Eller har ni redan gjort det? Berätta! 

 


   

Av Frida CuTe - 27 oktober 2012 12:55

Hejsan sönötar! Jag skall strax hoppa i gympaskorna och ge mig ut i skogen men syster och Rocky för en runda på ca 2 km. Skönt! Efter det blir det nog att plugga lite NO igen, innan skolan börjar nu på måndag. Iaf så önskar jag er en härlig lördag! :)


XOXO Hugs and Kisses!  

 

 

Bild på Älsklingen.   

 

 

 

Av Frida CuTe - 27 oktober 2012 10:15


Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards