FridayFreak

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida CuTe - 16 oktober 2012 10:58

Nej usch, tro det eller ej men det suger att vara hemma från skolan. Den första dagen är det kul men sen blir det bara tråkigt :/  Saknar ju mina fina kompisar så in i helvetet. Så imorgon skall jag hopa på allihopen när jag kommer till plugget. ;) Haha! 


Nu har jag iaf plockat fram en nyttig frukost. En uppskärd kiwi, ett saftigt äpple och ett stort kallt glas vatten. Mums!

 

Av Frida CuTe - 15 oktober 2012 22:51

Hejsan! Ligger i sängen och njuter av gamla barnfilmer och en kopp varm choklad. Blir inget plugg imorgon heller eftersom vi har schemabrytande dag och har inte hunnit att planera något. Pluss så är det ju alltid bäst att vila upp sig en dag så man är 100% säker på att man kommer orka med skoldagen. Bara onödigt att åka dit för att sedan åka hem igen. Iaf så hoppas jag att mina söta läsare har haft en bra dag, så hörs vi imorgon! :)

 

      

Av Frida CuTe - 15 oktober 2012 11:15

Jag har länge funderat på att bli vegetarian men har aldrig tagit tanken seriöst. Jag är liksom kär i kött! Jag är gift med det! Tänk dig en fet hamburgare ifrån Max, eller vad är t.ex en midsommar utan kött på grillen?! Hur skulle man överleva utan det? Men nu har jag trots allt gett iden en chans, och skall nu försöka att hålla mig ifrån kött, korv, kyckling och allt i en hel vecka. (sweet apel pie, hur skall det här gå?) det enda som kommer ner är fisk för hur annars skall jag överleva? Och nej skolan kommer inte bli ett problem. Äter nästan aldrig där ändå p.g.a maten inte är ätbar så det löser vi. 

____________________________________________________________________________________________________

Nu vill jag inte att mina vänner och ni söta läsare, där ute skall ta det här på för stort allvar. Det kommer knappast att funka eftersom jag somsagt är kär i kött, men jag ville bara försöka och se hur min kropp och jag skulle påvärkas av det. Så nu kör vi!


Anledning om varför jag gör det här: Djuren såklart!   

 

Av Frida CuTe - 15 oktober 2012 10:00

Trodde verkligen att jag skulle få en chans att tillfriskna under helgen men tydligen inte. Näsan är värre men som tur är så har halsen blivit lite, lite bättre! Så är hemma dag med, men imorgon skall jag nog orka med att dra till plugget igen! Vare sig jag är frisk eller sjukare så skall jag dit imorgon. Vill ju inte hamna bakom i pluggandet,  

 + så saknar jag mina kompisar.   


Jag hoppas iaf att ni får en bra start på veckan mina söta läsare, så hörs vi senare!

  

 

Av Frida CuTe - 14 oktober 2012 11:45

Omg, har ni kollat in det här sjuukt snygga "rymdmönstret" på dom senaste plaggen eller? Har sett ett antal kjolar på Google med samma mönster men sen hittade jag faktiskt en butik som säljer dom!

 ROMWE.COM!



Galaxy Print DressGalaxy Print Dress

Galaxy Print Dress


Jag blev seriöst kär i den här klänningen direkt när jag såg den! Jag menar se på den?! Så otroligt Glammi, mycket färger...Man kan ju inte allt annat än älska den! :D   


Det enda minuset med den var ju då dom breda axelbanden. Hatar tyvärr breda axelband på klänningar men som sagt så är den här så snygg så axelbanden räknar vi inte med! ;) 


Vad tycker mina fina läsare om den då? :)

Om ni är intresserade av att köpa den så finns den som sagt att köpa HÄR!


Av Frida CuTe - 14 oktober 2012 09:45

Godmorgon! Kan väll knappast säga att jag mår varken bättre eller sämre idag, så får väll se om jag kan ta mig till skolan imorgon. Nu skall jag iaf käka frukost och sedan se vad som händer. Så vi börjar dagen med ett citat man borde tänka på oftare! ^^  '

 

Av Frida CuTe - 14 oktober 2012 00:16

Hej alla söta läsare! Jag såg just att jag hade fått en fråga hur man ändrar sin muspekare, som jag har gjort. Det är faktiskt välldigt enkelt!

  1. Gå först in på den här sidan (länk
  2. Sen letar du efter en söt muspekare som du vill ha. Sedan kommer det här upp efter du har valt en. Då kopierar du bara koden.



  1. Sedan går du in här på bloggplatsen.se sen trycker du på "menyavdelningar" Sen väljer du istället för bild+text HTML-koden och sen klistar du bara in koden där! 
        Klart! Nu har du en söt muspekare! ;)     

       


Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards