FridayFreak

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida CuTe - 13 oktober 2012 19:45

Många av er har undrat vad jag använder för hårfärg när jag färgar mig till mörkbrunt. Som nästan alla av mina läsare vet så har jag färgat håret typ 1000 gånger och har haft ganska många olika färger. 

T.ex:


  Bronz  ljusbrunt 

  mörkbrunt  rött

  lila  svart

  blond  Orange brunt

 


Så ja, ni fattar jag har färgat håret ganska mycket. Men när jag har haft en sådan där glansig och mörkbrun färg så har jag bara använt färgen kastanj. Finns och köpa i vilken affär som helst, bra pris. Inget märkvärdigt. ;)



Av Frida CuTe - 13 oktober 2012 18:36

Varför jag inte har uppdaterat bloggen på hela dagen är för att jag har verkligen inte haft ork. Tro det eller ej, men när jag vaknade upp imorse så mådde jag ännu sämre än igår så... Halleluja! Iaf så har jag haft en mysig lördag ändå. Har spelat Monopol med brosan HELA dagen och även sett skräckis. Mysig lördag helt enkelt! :)

Jag hoppas att ni också har haft en bra lördag, och njuter av den så mycket ni kan.   



Av Frida CuTe - 12 oktober 2012 17:49

Som jag skrev förut så är jag sjuk idag med och min plan för fredagen är att bara ligga och mysa med massor av filmer. Och det är precis det jag har gjort! Har druckit varm choklad, sett b.la Trassel (värdens bästa film) 

Heart of Dixie ( vädens bästa serie) och sen såklart Wiliams lista! ^^ Snart blir det att käka tacos med familjen, sen X-factor såklart. Hoppas mina kära läsare också har en bra fredag! Puss.


  

Av Frida CuTe - 12 oktober 2012 13:15

Har länge tänkt att köpa en hårdonut, finns att köpa nästan överallt som H&M, Nelly.com osv.

Och många av er har frågat hur man sätter upp en hårdonut i håret. Så hittade en snabb och enkel video på YouTube där en tjej visar hur man gör! :)


Ta en titt.

Av Frida CuTe - 12 oktober 2012 11:46

Hejsan. Blev att vara hemma idag med. Halsen har blivit ännu värre och hade feber när jag vaknade så kunde knappast gå iväg till skolan. Hoppas iaf ni mår bra! :) 


Idag blir det att knapra halstabletter och se massor med film, sen hoppas jag att, imorgon vaknar jag frisk som en nötkärna. 


Bild källa Google.

Av Frida CuTe - 11 oktober 2012 10:41

Hejsaaan! 

Idag vaknade jag upp varm, ont i magen huvudet och halsen. Så fick stanna hemma. Antar att syster har smittat mig! ^^ Iaf så kommer jag spendera dagen med varm choklad och massor med film i sängen. Orkar ju inte göra något annat. Hoppas ni mår bättre än mig iaf och ha en oppen torsdag!



Random bild ifrån Google



XOX Hugs and Kisses!

Av Frida CuTe - 11 oktober 2012 10:41

Hejsaaan! 

Idag vaknade jag upp varm, ont i magen huvudet och halsen. Så fick stanna hemma. Antar att syster har smittat mig! ^^ Iaf så kommer jag spendera dagen med varm choklad och massor med film i sängen. Orkar ju inte göra något annat. Hoppas ni mår bättre än mig iaf och ha en oppen torsdag!



Random bild ifrån Google



XOX Hugs and Kisses!

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards