FridayFreak

Alla inlägg under november 2012

M

Av Frida CuTe - 20 november 2012 18:45

   

Eagle linne - H cardigan. Snygga va?! Vill ha! Dem båda 2 ligger någonstans runt 300. 



Av Frida CuTe - 19 november 2012 16:15

Hejsan sötnosar! Nu är måndagen över vilket känns jätte skönt! Dagen har vart super, och jag har faktiskt fått en del gjort på SO:n! ;) Nu blir det mat i magen (är vrålhungrig) sen slappa! Nice.

  


Är det föresten bara jag som är sjukt sugen på Julmat/godis idag? Nom, nom nom!



Av Frida CuTe - 18 november 2012 14:30

 


Har fått sådan sjukt klädinspo ifrån Weheartit! Kolla bilderna liksom! Om ni också vill få insperation (om vad som helst) så kolla in Weheartit eller min Tumblr!

.

Av Frida CuTe - 18 november 2012 13:50

Väldigt konstigt väder det är idag..Klockan är bara två, men om man tittar ut tror man den är sex och får värsta paniken. Haha! ^^ Än så länge så har jag bara käkat frukost och slösurfat idag. Som jag sa förut så är jag verkligen seg, den här söndagen. O.o Iaf, så skall jag strax ta fram böckerna och börja plugga. Hoppas ni har en bra dag! 


Av Frida CuTe - 18 november 2012 12:01

Godmorgon Söndag!   Idag känner jag mig extra seg och trött. Trots att jag haft en lång sovmorgon både igår, och idag. Kanske beror på vädret? Iaf så skall jag försöka att hinna med lite pluggande idag, men för övrigt så skall jag bara ta det lugnt. SKÖNT. Vad skall ni göra idag?

XOXO

Hugs and Kisses!

  

Jersey Shore skall jag iaf se ;)

Av Frida CuTe - 17 november 2012 16:45

Cuddly Edward Scissorhands


Haha åhh gud se vilken söt docka, jag just hittade på nätet! ^^ Så söt! Haha, ser ni vem den skall likna? Edward the scissor man såklart! Hallå? Jonny Depp! Haha åh, har jag föresten sagt att han är värdens snyggaste man och att jag tänker gifta mig med honom? ;)    


 

!

Av Frida CuTe - 17 november 2012 15:24

Hejsan! Idag tog jag en lång sovmorgon (vilket jag verkligen behövde) Sen, efter jag vaknade idag har jag bara legat uppe på rummet och sett massor med bra filmer och verkligen degat. ^^ Haha! Jag hoppas iaf att ni har haft en bra fredag och lördag!   


Av Frida CuTe - 16 november 2012 16:41

Hello! ÄNTLIGEN fredag! Vad betyder det då?


HAHA! Fredags mys för fucking helvetet! :D Jag skall iaf ta bussen med syster sen till andr syster för att spendera kvällen med film och prat! Mysigt! Saknar dig Josefine!   Vad skall ni göra? ;)


Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards