FridayFreak

Alla inlägg under november 2012

Av Frida CuTe - 4 november 2012 13:15

Bild: Google!

låten


Denna låt med Kesha har jag börjat att lyssna på nu. Som en galning! Den är ju grymt bra! Lite creapy men annars..;) Haha, i videon över ser ni när hon framför den live, och en källa säger att hon dricker riktigt grisblod på slutet. Vad tror ni? Har sajten rätt eller är det fake-blod?

.

Av Frida CuTe - 4 november 2012 13:14

Det är sjukt läskigt hur fort den här helgen har gått! :O Men vad är det dom säger? När man har kul så går ju tiden fort! ;) Idag sov jag länge med. Skönt ju! Har nyss käkat en riktigt sen frukost och nu blir det skräckfilm! Hoppas ni har en bra söndag mina fina läsare!   


Av Frida CuTe - 3 november 2012 20:26

Som ni ser så har jag fixat designen till "normal" igen. Tänkte göra det efter helgen men lika bra att göra det nu. Har inte haft någon koll på när Halooween har vart i år...Vissa bloggare skriver att det var för någon dag sedan, andra säger att det var förra helgen och vissa idag. Haha! Snacka om att jag har noll koll ;) Iaf så har jag ägnat min tid åt att träna ikväll. Riktigt skönt! Så nu väntar duschen! 

 

Föresten har uppdaterat min Tumbr lite så kolla in den nu!

 

TRYCK!

 

 



Av Frida CuTe - 3 november 2012 17:03

Av Frida CuTe - 3 november 2012 16:45

Jag ÄLSKAR fjädrar, stora feta, lite udda och färgglada smycken!  Det är ju accessoarer som piggar upp ens hela outfit! Här kommer en liten bild på någa exempel som jag gillar! Alla smycken är ifrån: 

*Gina Tricot

* Bikbok

* Nelly 

*blingit.se 


 



Och här är några fler exempel. Vet dock inte var man köper dom längre..



Av Frida CuTe - 3 november 2012 15:51

Som ni vet så älskar jag att teckna! Och några av er har frågat mig hur jag får till "ögat"på ett tecknat människo-ansikte. När jag gick i 4-5:an så hade vi den bästa bildläraren man nog kan få tag i. Hon lärde oss att tänka på att vårat öga ser ut som en mandel.

 

Och det gör det ju, eller hur?! Så det skall ni tänka på när ni målar! En rak, finslipad mandel.  

'



Av Frida CuTe - 3 november 2012 15:43

Hejsan! Sorry för låg uppdatering idag men har inte orkat. Sov länge och har sedan jag vaknat, bara legat inne på rummet och sett film. Har inte orkat gjort något annat. Igår hade jag iaf jätte kul hemma oss fina Matilda! Vi åt hur mycket godis som helst, skypade med folk och så haj-skräckfilm! Haha ;) Kom hem vid 20 i ett ungefär och då blev det att hoppa i myskläderna och sova. Hur har ni haft det? Kommentera!   



  Bild i repris! 

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards