FridayFreak

Alla inlägg under december 2012

Av Frida CuTe - 17 december 2012 10:45

Ja  rubriken säger väll allt. 

Nu är vi inne på sista skolaveckan och det

känns helt underbart, skönt!

Vi går ju inte ens en hel vecka, utan 

vi slutar på Torsdag! Hur nice som helst!

När slutar ni?  :)

 

Av Frida CuTe - 16 december 2012 16:15

Fast alla kändisar i dagens samhälle har hur mycket pengar som helst så är det inte alltid dom klär sig snyggt? 

Ibland så är det fakiskt ganska fruktansvärda kläder...Kolla in dom senaste rödamattan-katastroferna nu!   


Anne Hathaway 

Kändisarnas värsta modekatastrofer

Lady gagas omtalade köttklänning ifrån 2010....

Kändisarnas värsta modekatastrofer

Gwen stefani

'Kändisarnas värsta modekatastrofer


 David Beckham.

Kändisarnas värsta modekatastrofer


Cher'

Kändisarnas värsta modekatastrofer

 

Av Frida CuTe - 16 december 2012 16:10

  ! Har just fixat ihop en ny design, Vad tycker ni? :) Kände att jag hade haft min förra header ganska länge så behövde byta! Ville också ha lite vinterkänsla över bloggen så fixade en söt vintrig bakrund!   


Förövrigt så sitter jag hör i köket och ser på när familjen julbakar.    Chokladbröd b.la Mysigt. Hoppas ni har en bra söndag! 

Av Frida CuTe - 16 december 2012 13:45

En tumblr jag följer är helt klart Disney love. Bara disney och det är ju så det skall va!   Typ värdens gulligaste bilderna, och gifs! Kolla ni med väll!


KÄRLEK!   

Av Frida CuTe - 16 december 2012 11:15

Den här filmen låg jag och såg igårkväll. Typ en av dem roligaste filmarna som finns! Haha typiskt min humor! xD

Man skrattar ju seriöst, typ var femte minut! Hahah...

Av Frida CuTe - 15 december 2012 16:06

Tja tja! Hela dagen (än så länge) har jag bara softat i soffan och sett Snooki & JWoww käkat vaniljeglass med chokladbröd till och bara njutat av lördagen helt enkelt. Har inte så mycket mer att säga för tillfället, så vi hörs sen! 

Av Frida CuTe - 14 december 2012 15:00

Den här vrålheta läder västen klickade jag hem igår. Nice! Hittade den på H&Ms rea online. Bara 120:- helt otroligt! Originalpriset var 399:- Perfekt att ha sen i vår! (kan ju ha den nu med) Så om ni också är intresserade och har tur så kan ni kika in HÄR och så får bi hoppas på att dom finns kvar! Annars har dom mycket annat fint också! :)

Av Frida CuTe - 13 december 2012 19:15

Knäcktime whit mamsen! (bra engelska där..) Skall har luciatåg och grejer imorgon på min skola, så min klass skall ha försäljning av kakor, kola och sånt. Så därför bakar vi! :) Mumsigt. Så kommer stanna kvar i skolan imorgon för att fixa och grejja med mina klasskompisar, så kanske inte blir den bästa uppdateringen men, men.. 

 


Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards