FridayFreak

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida CuTe - 18 februari 2013 20:02

Dagen har gått fort idag trots att jag inte har hunnit med att gör något vettigt alls. Har fått i mig lite pannkakor och tv-tittande iaf, nu såhär på kvällskvisten. Vet inte om jag kommer att kunna ta mig till skolan imorgon heller, det får jag helt enkelt känna efter. Men hoppas ni har det bra iaf?!  

 

//Observera att bilden är ifrån

We  it.com//

4995233025_30cfb5e2af_o_large

Av Frida CuTe - 18 februari 2013 13:51

Måndag idag. Var taggad på att gå till skolan idag, är ju trots allt sista veckan! Men mamma har tyvärr smittat mig med både feber och ont i kroppen. Så både jag och mamma blev hemma idag. Vet ej om jag ens kommer att orka gå imorgon. Orkar knappt sitta upp så, får väll se om jag blir bättre...Skall iaf nu se lite film på swefilmer, sen läsa lite till historiaprovet.

XOXO


Av Frida CuTe - 17 februari 2013 16:30

Borde i äntligen plugga historia men det är ju lite svårt när man Juressic Park är i full gång på tv:n och alla andra i familjen ligger och slappar på soffan. + så hatar jag ju SO, alltså hela ämnet. Geografi, historia ja allt. I äntligen så älskar jag det. MEN nu är grejen den att vi har tråkiga historieböcker ifrån tidigt  90-tal, och vi pratar och jobbar aldrig på något roligt eller spännande sett, så då blir ju alla uppgifter och lektionerna tråkigt automatiskt.

 


Av Frida CuTe - 17 februari 2013 13:00

Gud har ni kollat in H&M's sommarkollektion ännu? Om inte gå in på deras sida nu, dom har verkligen fått in sjukt snygga plagg till sommaren! Det är nästan som man är sugen på att beställa hem lite grejer redan nu...;)

 

Gjorde ett snabbt collage av några av deras nya plagg och accessoarer! 

Av Frida CuTe - 17 februari 2013 11:30

 
 
Swefilmer!
Polly 
En vecka kvar till sportlovet! :)
Asbra betyg på engelska glosorna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
* Det blir aldrig vår?!
* Alla prov och läxor
* Press
 
 

Av Frida CuTe - 16 februari 2013 17:45

Som ni ser så har jag fixat en ny enkel design till bloggen. Blev lite trött på min förra, har ju haft den ganska länge + att det blev lite för plåttrigt på den andra. Skall kanske ändra  lite mer här på bloggen för klar är jag inte än. Men vad tycke ni än så länge? :)


 

Av Frida CuTe - 16 februari 2013 16:07

Lördag idag. Har inte hänt mycket. Haft sovmorgon, käkat och tagit en runda i skogen med Rocky och Jessica. Ikväll blir det att plugga lite inför SO-provet som jag har på onsdag sen är det bara att ta det lugnt. Kankse baka lite? Haha ingen aning men hoppas iaf att ni får en bra kväll! XOXO  


 

Av Frida CuTe - 15 februari 2013 19:17

Det värsta jag vet är när folk mår dåligt. Men när dom sitter och lyssnar på bara depp-musik och gråter så blir jag liksom bara...Whaat`?   Musik skall var något som gör en glad och peppad till livet, inte göra så man sitter och gråter och mår ännu mer sämre! Visst så skall musik väcka känslor och ibland gråter man kanske till en låt. Såklart, det är ju helt normalt men man skall väll ändå inte göra det med vilje, så man tycker ännu mer synd om sig själv och ledsen? Så här kommer några låtar som peppar en och ens självförtroende! 

______________________________________________________________________________________________









Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards