FridayFreak

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida CuTe - 6 februari 2013 14:45

Har ni hör att den fantastiska kändisen och inspirationskällan Beyonce, kommer till Sverige? Ja det är sant! Whoho!

Hon kommer att uppträda den 29 Maj i Stockholm Globen! Biljetterna kommer att börja säljas 13-02-11 09:00 på www.ticnet.se Någon som skall gå? ;)

 

Beyonce-super-bowl-note-for-african-american-women-02_large

Av Frida CuTe - 6 februari 2013 12:18

Är jus juk idag och mår fett dåligt, så såklart tröstäter man då! ;) Har just slängt ihop typ värdens största kokosboll. Haha seriöst den ser inte så stor och fin ut på bilden men jag lovar, den är megastor! :o Och hela skall jag naturligt vis äta up själv! ;) 


   

Av Frida CuTe - 6 februari 2013 11:06

  Hóla! Var hemma ifrån skolan igår och tyvärr idag med. Mår inte så bra, och så har jag även vart vid doktorn idag och kollat lite grejer. Nu är jag hemma här med mamma och lyssnar på lite svag musik med henne.   Jag hoppas att ni har det bra, och att ni kollar in min blogg senare för då kommer typ värdens bästa kändis nyhet, så kika in då! :)


Saknar sommaren så det typ gör ont!

Tumblr_mhsl4uue5y1rlpq2oo1_500_large

Av Frida CuTe - 5 februari 2013 14:15



Det finns ju alla typer av udda leggings idag men här ovanför finns några till som jag just hittade på nätet! Inte min stil man kanske någon av mina läsares? :) Dom går att köpa HÄR





Av Frida CuTe - 5 februari 2013 10:00


Helt sjukt vad talangfulla folk är.

Det är en bit kvar att klara av med, skuggor,

färger och så ;) men jag lovar,

att någon dag skall jag nöjt visa upp mina

teckningar och vara riktigt stolta över dem!

Av Frida CuTe - 4 februari 2013 22:21

Spenderar denna måndagskväll med att watcha 'mean girls' på tv11! Tröttnar aldrig på den filmen alltså. ;) Vad gör ni?

Borde gå och lägga mig snart, eftersom jag inte fick någon sömn i eftermiddags som jag misstänkte, men pallar inte ens att gå och lägga mig...? 

 

Recognize this...?

Tumblr_mhob3tuqfq1ql477co1_500_large

 

 

Tumblr_ldy2y28f2p1qzgqhio1_500_largeTumblr_le5dl84rjs1qzxqe2o1_500_large


Av Frida CuTe - 4 februari 2013 16:24

Måndagen avklarad. Super skönt! Dagen har vart ovanligt rolig, och nu väntar soffan. Har precis käkat lite, så nu blir det att kura ner sig för att se film och kanske ta en liten powenapp! ;) Synd för mig så är jag alltid så dålig på att somna på dagen. O av sett hur lite jag har sovit på natten så är det nästan omöjligt för mig att ta igen dom timmarna på eftermiddagen.  

 

Tumblr_mhpbdsqhwc1r7n9gfo3_500_large

Av Frida CuTe - 4 februari 2013 12:15

Okey hooola uuu guuyys! Tänkte bara informera er om min Tumblr! Har uppdaterat den pretty damn much, på senaste tiden så gå in och kolla väll! Har äntligen börjat tagga mina bilder nu så har nått över 50 följare! Haha, alltid en början iaf. ;) 


Klicka HÄR för att komma till min Tumblr!


 

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards