FridayFreak

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida CuTe - 23 mars 2013 20:45



Det ni ser ovanför är lite av min nya Tumblr. Så kolla gärna in! Har 120 följare nu, gissa om jag är glad!   


Av Frida CuTe - 23 mars 2013 17:18

Just stigit ur en varm lång dusch. Gud finns det någon skönare känsla när ens rum är nystädat, man är helt slut efter träning, och så är man även ny duschad? Tror inte det...

___________________________________________________________________________________


För att byta lite samtalsämne nu. Ikväll är det earth hour! Så kom ihåg att släcka alla lampor och även stänga av tv:n och datorn om ni kan! Har ju bloggat om earth hour varje år när det har intäffat så gör det i år igen. Så kom ihåg att släcka i mellan 20:30 -21:30!

Av Frida CuTe - 23 mars 2013 15:35

Har just avslutit ett skit jobbigt träningspass här hemma, som inkluderade ben och röv. Jag kan ju verkligen säga att den här träningstekniken kommer funka! Jag känner inte min underkropp! Men vad är det man säger...? När man har som ondast, är det då det hjälper. Nu skall jag försöka köra lite mage, om jag nu pallar, sen blir det duschen.   


XOXO  


//Tränings-inspo Weheartit//
Tumblr_mjv2fgz9ud1s83xgbo6_500_large

Av Frida CuTe - 23 mars 2013 12:28

Igår så spenderade jag och Jessica vår fredag vid fina syster Josefine och Hako. Mamma kom även dit efter hon hade slutit jobbet så vi åt mat där.   Idag vaknade jag ganska tidigt (för att vara mig) och så gick jag ut på en morgonpromenad med fina Rocky på ca 45 min. Faktiskt välldigt skönt väder om man har mycket kläder på sig!   


Nu blir det att fixa mina kläder! Tänkte faktiskt deisgna om lite plagg. Fick även hem lite fina kläder och tunikar av Josefine igår. Hon har ju sååå mycket kläder! Haha shiit, hon har typ 3 garderobar? Så det är ju faktiskt bra att vara lillasyster ibland! ;)


Sdudlvk_large


Av Frida CuTe - 22 mars 2013 10:30

Bdl-it8ceaaxqow_large


Det här får bli dagens insperation bild. Eftersom på måndag är det den här tjejen som börjar köra igång med träningen hårdare än någonsin. Kroppen mår ju så satans bra av det.   Mage och rumpa tänkte jag börja fokusera på. Men även kondition nu, så det kommer bli en hel del joggingturer nu framöver vare sig jag vill eller inte. Kanske kan få med systrarna eller brosan med någon gång..

Av Frida CuTe - 22 mars 2013 09:45

 Pamela Olivera, 17 år ifrån Top Model röstades ut strax innan finalavsnittet. Nu tror modellen att juryn med vilje hade valt en ful bild.

– Jag har en stark känsla av att de plockade fram den bilden med flit för att jag skulle åka ut, säger hon och fortsätter:

– Jag vet att jag gjorde mycket bättre ifrån mig på fotograferingen än vad det ser ut att jag gjorde på bilden. 

Men att det skulle ha funnits mer fördelaktiga bilder är något som förnekas starkt av MTG TV, som ligger bakom programmet.

– Det tas mängder av bilder på plåtningarna och fotografen väljer givetvis ut den bästa bilden. Tjejerna får inte se några av bilderna i urvalsprocessen och att det skulle finnas bättre bilder stämmer tyvärr inte säger Fredrik Lundberg, programdirektör MTG TV, till Aftonbladet.


//Källa MSN//


Pamela Olivera föll på målsnöret till finalen - 1 (© © All Over Press WENN)

 


Av Frida CuTe - 21 mars 2013 21:31

Just stigit ut duschen. Gud så skönt det var men lite lugn och ro, och varmt vatten! Nu blir det att se lite tv mest jag fixar det sista på min bkoanalys. Imorgon har jag en liten sovmorgon, sen blir det skola som vanligt. Godnatt!   


Tumblr_mjjpngkzw21rf2biyo1_500_large

Av Frida CuTe - 21 mars 2013 20:00

Hur underviker jag läppstifts märken på glaset?


SVAR: Slicka snabbt på glaset innan du dricker.

På så sätt, kan inte läppstiftet "få fäste" på den blöta kanten!


Vad gör jag om mitt studiebidrag är helt slut och min concealer är slut?

Asså jag har inte råd att köpa en ny, men jag måste ha det! Vad gör jag nu? 


SVAR:
Kolla locket på din foundation eller runt om!

Där finns det alltid lite foundation som har torkat,

och är perfekt för concealer när man inte har råd till en ny!

 




Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards