FridayFreak

Alla inlägg under mars 2013

<3

Av Frida CuTe - 18 mars 2013 14:18

Hejsan bloggen!   Idag åkte jag hem ifrån skolan. Fick sådan huvudverk där på mattelektionen man jag han iaf att göra provet. Skönt att få de avklarat. Har vart en toppendag annars! Var länge sedan jag skrattade så här mycket och så länge! Haha och det har jag fina Matilda att tacka för!   Nu blir det att skopa i sig en stor portion glass och plugga! XOXO.


 
  

Av Frida CuTe - 18 mars 2013 08:18

  ! Sitter just nu och skickar över lite låtar till min mobil. Börjar känna mig lite stressad. Men bussen går ju inte förens om ca 20 minuter men ändå...Haha!   Måndag igen. Gud så dem här veckorna har gått snabbt! Och nu så är det bara den här kvar sen är det påsklov! Whio. Plus så är vi ju lediga den kommande torsdagen så det är ännu bättre!  

   




Av Frida CuTe - 17 mars 2013 20:52

Såg att allt fler har börjat skaffa den här ask-grejen så tänkte att jag gör detsamma! Så passa på att fråga några anonyma frågor till mig! Klicka HÄÄÄR för att fråga! 


Av Frida CuTe - 17 mars 2013 16:14

Ligger  mitt på mattan i mitt rum och pluggar för fullt. Blää, tråkigt! Men skulle liksom vara sönt att bli av med den så det är bara att fortsätta...Stort plus att musik finns alltså! Och snart kommer min älskade Rocky hem!   



 


Av Frida CuTe - 17 mars 2013 10:48

Hello! Vaknade vid 10 idag och kunde inte somna om.  Jobbigt! Men man får iaf mer ut av dagen!  :) Just nu ligger jag och ser lite film men skall snart ner och förbereda lite god frukost. Skall även gå ut och få lite frisk luft har jag tänkt. 

 

Bjuder på lite trollfaces.  Så satans roliga! 

Always online


 

Av Frida CuTe - 16 mars 2013 23:30

Och nu så var denna lördag förbi. Har hunnit med så otroligt mycket vilket känns lättande. Har precis städat klart hela mitt rum. Så nu är det skinande rent. Har även hjälpt till i trädgården idag med mamma och brosan, rensat mitt smink, duschat, nopprat ögonbrynen, och ätiti kladdkaka med vaniljglass. Imorgon blir det att sova ut länge

sedan plugga, för det är något jag inte har hunnit. Men nu blir det filmkollande så säger godnatt för ikväll! 

 


Saknar sommaren så otroligt mycket.

//bild ifrån Weheartit.com//

Tumblr_mjrxmiskdq1r2ec3so1_400_large

Av Frida CuTe - 16 mars 2013 19:24

För några dagar sedan när jag var och handlade så gick jag förbi tidningshyllan. Där såg jag en skvaller tidning BILD-extra tror jag det var (väldigt bra tidning förövrigt. Brukar köpa den ibland.) Där stod det om Victoria secret modellerna och deras diet inför de årliga modeshowen. Men han inte och köpa den eftersom jag hade bråttom. Men när jag kom hem så kollade jag upp det på Internet och herre gud det stämde, det som stod på tidningen!


Visste ni att dessa dröm kroppar som dem flesta tjejerna sucktar efter och skulle göra vad som helst för att få, ligger under en fruktansvärd press och träning? Efter ni har läst det här så hoppas jag verkligen att ni förstår att ni skall vara nöjda med era kroppar och inte må dåligt över ert uteseénde.

________________________________________________________________________________________________

4 veckor innan den världskända showen skall börja så lever modellerna endast på flytande mat. Det vill säga: protein pulver, yoghurt , vatten m.m Dem tränar även stenhårt dem sista 4 veckor innan showen skall börja. Då kör dem 4 timmars träning varje dag! 

 

När det är 24 timmar kvar tills showen skall börja så är inte ens vatten tillåtet. Alltså får dom varken dricka något vätska alls 24 timmar innan showen börjar. Äta får dom heller inte.


Victoria's Secret Fashion Show 2012.

Av Frida CuTe - 16 mars 2013 19:18




  Skorna ni ser på bilden över är Nellys.se's nya dom just har fått in. Snygga va?! Priset ligger på 499:- åh gud så jag vill beställa dem! Har ju ett par kolsvarta som faktiskt är likt denna modell på vissa sett, men dessa är å mycket snyggare! Men känner ändå att det är lite onödigt att beställa dessa. Det kanske ännu är kallt ute och så men nu bär det av till våren/sommaren så kanske borde fokusera på ett par enklare som matchar till känningar? Hmm....

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards