FridayFreak

Alla inlägg under mars 2013

Av Frida CuTe - 9 mars 2013 14:57

Igår var det en fantasisk dag. Åkte in till stan på morgonen med mamma och Filip för att göra lite ärende. Sedan blev det att åka till skolan vid lunch, och efter plugget drog jag till fritidsgården med fina Matilda och Emeline! :) Så otroligt roligt vi hade! Helt klart den bästa kvällen på länge. Blev otroligt mycket skratt, prat och ätande. Det blev som vi hade tänkt och vid ca sex tiden på drog vi till pizzerian för att köpa mat. Gött! Dum som jag är så snor jag två bilder ifrån fina Matildas blogg men ni kan jätte gärna kika in på hennes och Emelines blogg HÄR och HÄR!


Av Frida CuTe - 7 mars 2013 17:31

Har just pluggat färdigt för kvällen. Tror jag. Har svarat på nästan alla frågor i SO häftet, så det känns otroligt skönt! Skall strax käka mat sedan blir det att duscha. Imorgon är det äntligen fredag vilket känns otroligt skönt. Men veckan, enligt mig har gått så satans fort! Tycker inte ni det? Jaja bra det iaf! ;)

  

___________________________________________________________________________________

Imorgon ser planerna ut för tillfället så att jag åker in till stan tidigt imorgon. Sedan blir det att åka till skolan och efter plugget blir det antagligen fritidsgården med Emeline och Matilda! Skall även dra till pizzerian tror jag. Kul! Får se om det blir någon uppdatering, och vilken tid jag kommer hem! XOXO   
3141196658_1_2_af4wmmx8_large_51264703ddf2b34004d160fa_large

 

.

Av Frida CuTe - 7 mars 2013 14:13

  Hola! Idag kom jag hem tidigt ifrån skolan. Redan vid halv 1 faktiskt. Skönt, men har så satans ont i magen! Fan. Iaf så har jag inte gjort så mycket. Suttit vid datorn och käkat lite. Dock funderar jag på att plugga lite SO nu, och beta av det lite. Så man kan slappna av innom det ämnet. Agsu7if8o1k_large

Av Frida CuTe - 6 mars 2013 16:51

Har ni sett?! Äntligen så tror jag att våren är påväg! :) Gud så skönt, lättande, kul och varmt!   

Nu går tiden fort känner jag. Iaf så hoppas jag det! Förövrigt har jag gått i skolan idag som vanligt. Mer än så har inte hänt. Men nu blir det iaf att gå ner och kasta sig på soffan. Är så himla trött, så skall försöka sova. XOXO

 

Av Frida CuTe - 5 mars 2013 18:45

La upp denna videon igår på min Facebook. Hittade den här grymt duktiga killen på YouTube. Hur awesome får man va? Helt klart en av dem bästa verisionerna jag hört! Skulle helt klart kunna tänka mig att ha den här musiken i lurarna.    


Av Frida CuTe - 5 mars 2013 16:45

Tänkte bara skriva och visa lite bättre bilder på mina nyköppta skor som jag la upp härom dagen. Dem är helblåa och har tusentals paljetter över hela skorna som sitter hårt fast. Dem kostade bara 139:- kr vilket är helt sjukt! Har ju kollat på liknande skor innan eftersom dessa är en av mina drömskor, och då kostade dem över 600. Men nu hittade jag dem billigt och bra + så var dem på rea! :) Är iaf super nöjd, och bekväma är för att vara så höga. Skrev helt klart fel häromdagen när jag bloggade om dem. Skrev att klacken var 10 cm höga, men skrev fel! Den är 14 cm hög.


Bättre bilder!


 
Sitter som en smäck på min fot!     

(Dålig cambild dock!)
 
 
 
 
Av Frida CuTe - 5 mars 2013 16:09

Just hemkommen efter denna skoldag. Den har också rullat på ganska snabbt trots att vi har sådan sen lunch på tisdagar. Har faktiskt inte så mycket att säga för tillfället. Skall ta något att äta, sen får jag nog sätta igång och städa mitt rum. Ser ut som fan här inne!  

 

 

 

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards