FridayFreak

Alla inlägg under april 2013

Av Frida CuTe - 13 april 2013 15:45

Okej, jag sa ju igår att jag skulle börja att bli duktigare på att ladda upp bilder på vad det är jag tecknar. Och nu är det så att jag är liksom pank på papper, penslar och grejer för tillfället. Haha, typ alla mina målargrejer är slut så jag måste verkligen köpa nytt nästa gång jag kommer inför den speciella butiken jag köper mina grejer ifrån. Men jag har lite gamla grejer som jag inte har visat ännu! Bl.a detta öga! För er som inte vet så älskar jag att måla porträtt, ögon osv.

Klicka för att bilden skall bli större! 

 

Av Frida CuTe - 13 april 2013 14:06

Hade få hoppats på att sova lite längre idag, i och med att jag ligger efter med lite sömn men vaknade redan vid halv 11 idag. Haha. Iaf så har jag sett Top Model och städat rummet. Behövdes verkligen! Har även sorterat, kastat och tvättat mitt smink och sminkborstar. Nu tar jag dock en liten pause. Rummet är i stort sett klart så det är chill. ;) Nej nu blir det att fortsätta att kolla på Jenna Marbles!

 


Av Frida CuTe - 13 april 2013 12:00

2

 

   


  

Av Frida CuTe - 12 april 2013 17:30

Hejsan bloggen! Äntligen helg! Kan inte bli skönare. Har verkligen åkt på en fruktanssvärt förkylning, så är helst slut i näsan och halsen. Haha   Iaf så gick jag i skolan ändå, och direkt när jag kom hem så kastade jag mig på soffan med min efterlängtande Ben and Jerry och såg på Partaj.   Gud så skönt. Men funderade dock på att fixa med lite bilder och grejer här till bloggen nu. Snart blir det iaf mat. Grillad kyckling, sallad, cashewnötter och creme fraiche chilie. Mums. Senare blir det även kolla Let's dance och måla om lite i köket här hemma.


Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

 

Av Frida CuTe - 12 april 2013 09:37

 Hejsan bloggen! I skrivande stund sitter jag i skolan bibliotek och skriver på en bokanalys. Efter denna lektion blir det äntligen bild. Whoho, det är typ bildlektioenen som får mig att överleva varje fredag. ;) Haha älskar ju att teckna. Men kom på att jag inte har uppdaterat ”mina teckningar” – kategorin här på bloggen på jätte länge! Och jag har hur mycket målningar som helst att visa upp! Så det får jag ta tag i helgen kanske. Att ta kort på alla mina bilder!  


INSPO PÅ HÖG NIVÅ!

Tumblr_ml4e5zygjd1rgqkv2o1_500_large

Av Frida CuTe - 11 april 2013 18:45

Hejsan sötnosar. Sitter just nu vid datorn inne på syters rum och tar lite foton på moi. Haha har börjat fått ganska ont om bilder, så det är därför.   Snart blir det mat sen måste jag göra svenskan. Shit, har inte gjort något ännu. Haha typiskt mig. ;) 


Under tiden sitter jag och lyssnar på den hära låten och återgväcker gamla minne. ;)


Av Frida CuTe - 11 april 2013 17:00

JFR - Olivia Spike RingMINT - 3 Spike RingJFR - Adriana Spike Ring

Personligen så tycker jag att man aldrig kan få för mycket skor och accesoarer med nitar på. Det är ju så snyggt! Så här över mig hae jag samlat ihop tre snygga ringar, alla ifrån nelly. Den guldiga kostar 49:- och finns även i silver, och dem stora kostar 149:- Kanske något att piffa upp outfiten med?

Av Frida CuTe - 11 april 2013 16:15

Hej bloggläsare! Torsdagen avklarad då. Så otroligt skönt! Fredag imorgon då, blir skola som vanligt antar jag men sen kanske jag hittar på något roligt med fina Matilda och Emeline efter plugget! Får se hur det blir helt enkelt. Nu blir det iaf, att käka sen göra klart en svenska uppgift som skall in imorgon. Suck..

  

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Skapa flashcards