FridayFreak

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Jag tipsar: Hur du får bort alla dina finnar för 160 kr!

Av Frida CuTe - 20 oktober 2012 10:30

Finnar, finnar, finnar...Man blir ju fan galen! Men, nu finns det äntligen en as bra produkt som hjälper! 

(Haha gud jag låter som värsta reklamnissen..)Haha, det jag menar är att jag har prövat as många face scrub men tillslut så hittade jag en som hjälpte och tog bort finna och porlmaskar hur enkelt som helt. Det var faktiskt min syster som tipsade mig om denna produkt i höstas och fatta att den hjälpte?! Nu har jag dock inte använt den på hela sommaren och inte nu heller. På sommaren får man ju faktiskt mycket finare och bättre hud så då var det bara onödiga pengar, och nu har det bara inte blivit av att jag har köpt den helt enkelt. Men nu är min scrub slut och jag känner att jag behöver köpa nytt nu eftersom min hud ser ut som en katastrof igen. 

Så ville bara tipsa om den! Det heter:


Blackhead eliminating av Netrogena!

Den skrubbar man alltså runt med i ansiktet ett tag, och sköljer sedan av med ljummet vatten.

Även om det gör ont så kom ihåg att skrubba ganska hårt och länge över din skadade hud med finnar och porlmaskar så att det verkligen går in i huden och hjälper. 


Det går även att köpa en mask till, som man applicerar på efter men det måste man inte ha. 

Dock så rekommenderar jag starkt att man köper masken med så huden verkligen blir ren och fräscht. 

Smör på ett tunt lager på fuktig hud efter du skrubbat och låt masken sitta på tills den har torkat!




Dessa 2 mirakel tubar finns att köpa på t.ex H&M eller apoteket. 

Om man köper båda 2 så brukar det gå på ca 160 kr!


Hoppas ni prövar dom och att det hjälper er också! :)

XOXO Hugs and Kisses! 

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida CuTe - 19 april 2013 23:30

Efter många om och men, och försök så har jag nu bestämt mig för att flytta min blogg til blogg.se Har velat det i typ ett år nu..? Men designen på blogg.se är så otroligt kompliserad och mycket pyssel med. Men nu har jag äntligen lyckats att fixa mi...

Av Frida CuTe - 19 april 2013 16:14

Hejsan bloggen! FrEdag och helg nu, skönt! Var i stan idag igen, med mamma och även brosan så hanN tillbaka till skolan efter lunch sådär. Var sen bara två lektioner kvar, och nu är jag hemma! Har verkligen ingen aning om vad som kommer hända i helge...

Av Frida CuTe - 18 april 2013 18:46


Har just kommit hem ifrån affären. Blir snart att käka pizza och sedan att plugga mer tror jag! Det är typ allt jag har gjort idag...Haha, men bra att få saker och ting gjorda ju!   Imorgon blir det att gå upp skit tidigt för att åka in till stan. Or...

Av Frida CuTe - 18 april 2013 16:00

  Jag har blivit helt jäkla kär i den här låten alltså! Den är så skön! Och hans röst är ju bara för snygg.  Nej, den måste jag fixa till mobilen nu!    ...

Av Frida CuTe - 18 april 2013 14:15


 

Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards