FridayFreak

Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida CuTe - 10 oktober 2012 18:47

Vet inte hur det är med er läsare men jag älskar "the typical svensken", "The typical lärare" och så vidare på FaceBook. Tycker dom är sjukt roliga. Så om ni inte gillar dom på facebook, se till att gör det nu! (:


The typical svensken;







Av Frida CuTe - 10 oktober 2012 18:36

Pink Bow Bags Lolita Style Kawaii CutePink Bow Bag Lolita Style Kawaii Cute


Den där  otroligt söta väskan finns nu att köpa i den fantastiska online-shoppen YESSTYLE.com!

Den finns även i andra färger som;

Mörk blå, rosa, vit och cerise! Så om ni är intresserade kan ni gå in HÄR. ^^


Av Frida CuTe - 10 oktober 2012 18:23

Hejsan! Tog ett skönt bad förut och nu ligger jag här i sängen med brosans dator och surfar, mest värme dynan får ligga på magen. Har vart så sjukt frusen dom senaste dagarna, kanske håller på att bli sjuk? Iaf så bryr jag mig inte. Har sjukt mysigt vare sig jag är sjuk eller inte ;) Varför jag tittade in var för att berätta för er som inte redan vet det, att BikBok äntligen har öppnat sin webbutik! Som jag har längtat. Så klicka HÄR för att kika in!


DK RenateOL MichaelJP BL Kick Silver



Av Frida CuTe - 10 oktober 2012 17:19

Idag har dagen gått bra. Vart ganska trött idag med, men jag överlevde! Har vart hemma ett tag nu och snart blir det at kasta sig i duschen för att ta ett varmt och avkopplande bad. Kan ju lugnt behövas efter en sådan här dag.


Blog you later!

Av Frida CuTe - 9 oktober 2012 17:00

Imorse när jag satt och surfade lite snabbt så kom jag in på en engelsk online butik som säljer bad produkter, parfymer och massor med lippgloss. Och jag fastnade för den är badprodukten på bilden över.   För det fösta så är omslaget sjukt sött, och för de andra så tror jag den kommer dofta himmelskt. Så här beskriver dom den:


"Söt och fluffig sockervadd, med en touch av mjuk vanilj och fruktig jordgubbe. En super-girly favorit!" 

 

Vad tror ni? Kanske värd att beställa hem. ^^ Om ni också är intresserade av nya badrumsprodukter så kan ni surfa in HÄR.

Av Frida CuTe - 9 oktober 2012 15:15

Imorse vaknade jag upp till ett regningt sverige. Det var nästan svart på himmelen och det var fruktansvärt kallt! Så idag tänkte jag ta en jogging runda men bara om vädret tillåter.Annars får jag nöja mig med vårt band här hemma.

Dagen har iaf vart bra, kan med 100% sanning säga att det var en kampatt kliva upp imorse. Så ikväll blir detatt gå och lägga sig tidigt!


  

Av Frida CuTe - 8 oktober 2012 17:15

Väldoftande honungs mask

1 matsked honung.

1 matsked havregryn.

2 matskedar mandelolja

Gör så här:

Blanda mandeloljan med havregrynen.

Arbeta i hop dom en stund så havregrynen blir

mjukare. Tillsätt sedan honungen så allt blandas ihop.

Var noga med att havregrynen fördels klokt,

annars kommer masken bli tjock, och ramla av ditt ansikte. 

Placera sedan masken i hela ansiktet och låt det verka i 15-20 min.

Skölj sedan av med varmt vatten. 


Vad skall det här vara bra för?

Havregryn är faktiskt ett bra sett att göra

dina egna ansiktsmasker eller body scrubs med.

Det hjälper dig att ta bort alla döda hud celler och rester

ifrån huden genom att skrubbas bort. 

Mandeloljan rengör även ditt ansikte ifrån gamla smink rester och honungen

Gör huden mjukare än du kan ana!



                   


Av Frida CuTe - 8 oktober 2012 16:27

Nu är denna skoldag avklarad, och det har faktiskt går förvånansvärt bra! Jag har passerat hela dagen och alla lektioner med ett stort leende på läpparna. Har haft så fruktansvärt roligt med mina vänner.

Nu har jag just käkat och skall nu vila. Behövs verkligen efter en sådan här dag full med skratt. ;)


Senare blir det nog ut för en jogging runda och fixa naglarna!



Följa mig på Bloglovin!

 

Om mig!

 
   Hejsan alla fina!

Ni har kommit till en blogg som handlar om massor med modetips, makeup,

 

galna grejer och det senaste kändisskvallret! Även om mig en 15 årig bruds vardag och liv, som gillar att vara galen, teckna, dansa och vara kreativ på alla möjliga sätt!

 

Ni får även en liten mix av det senaste modet & massor med humor! 

Hoppas ni gillar mig blogg!

 

V-Ä-L-K-O-M-M-N-A!

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skall blogga mer om? :)
 Mode!
 Smink!
 Mer om dig själv!
 Musik!
 Mer videobloggar!
 Japan!
 Coola/söta grejer!
 Tips och sånt! :)
 Något annat (i så fall kommentera!)

Min Tumblr

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Muspekare!!

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

.

!

muspekare

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards